"selingkuh yg terindah"

klu nk story lebih mmg panjang citer nye...tp apo yg aku mampu ckp bny dugaan and halangan yg terpaksa aku tempuh satu ketika dahulu untuk dicintai dan mencintai seseorg...namum hanya hakikat dan kebenaran terpaksa aku telan semata demi kebahgaian seseorang....apo kenangan yg aku lalui bersama dengan sidia biarkan tinggal memory indah dlm hidup aku yg xkana aku penah lupa...hingga akhir hayat aku......si dia yg aku ckp kan ni bernama "MOHD SHUHAIMI SHUIB"..ramai kwn panggil dia "Black"..seorang jaguh and bintang bola sepak satu ketika dulu,dan mungkin satu hr nanti ia kembali menyinar dengan azam yg br selepas apo yg menimpa dirinye atas kesilapan aku terhadap dia...biar sesiapapun xpernah mengenali dirinye...tp aku cukup knl diri dia yg penuh dengan sifat tertentu and tersirat.

if aku diberi kesempatan untuk menceritakan lebih detail lg...akan ku coretkan warkah ini khas buat rakan2ku,untuk pengajraan dan tauladan kemudian hari..kelak.

[bersambung]

0 comments:



Catat Ulasan